Isoset

Isoset ovat työtehtävissä ohjaajina ja apuna rippileireillä, lasten leireillä ja kehitysvammaisten leirillä. Mahdollisuuksien mukaan he ovat myös mukana järjestämässä erilaisia tapahtumia lapsille ja nuorille.

Isoseksi pääset osallistumalla seurakunnan vuosittain järjestämään isoskoulutukseen. Koulutukseen voit osallistua käytyäsi rippikoulun. Maksuton koulutus pitää sisällään yhteisiä tapaamisia ja leirejä. Koulutuksen tavoitteena on antaa valmiudet rippikoulun isosen tehtävään. Koulutus antaa myös mahdollisuuden pohtia omia arvoja, kehittää vuorovaikutustaitoja ja oppia vastuunottamista. Isoset ovat tärkeä osa leirejä: Ohjaaja, ryhmähengen luoja, tukija, kuuntelija ja rinnalla kulkija, siinäpä joukko isosen tärkeitä rooleja.

Isosena pääset itse suunnittelemaan ja toteuttamaan toimintaa ja saat samalla arvokasta kokemusta pienryhmien ohjaamisesta. Isosena toimimisesta saat myös todistuksen, jolla on painoarvoa jatkokoulutukseen hakeutumisessa.

Jos haluat mukaan isostoimintaan tai sinulla on siihen liittyviä kysymyksiä, niin ole rohkeasti yhteydessä Teroon. (Viestit, WhasApp, soitto)

Nuoren avonaiset kämmenet joiden sisäpuolella on värikkäitä kirjoituksia

värikäitä pikkuristejä sikinsokin

Seurakuntapastori