Pappilan Leivintupa

Pappilantie 5, 41520 Hankasalmi

Leivintuvassa on nimensä mukaisesti leivinuuni. Tilassa on myös takka. Ison pöydän ääreen mahtuu kymmenkunta istumaan ja sohvalla on lisätilaa.

Kahvin- ja vedenkeitin ja mikro ovat käytettävissä. Leivintuvassa ei ole vesijohtoa eikä wc:tä.

Pappilan puulämmitteinen rantasauna on aivan vieressä ja vuokrattavissa.

Halutessasi varata Leivintupaa ja/tai rantasaunaa, ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon, avoinna ma-ke klo 9-12, sähköpostiosoite on hankasalmen.seurakunta@evl.fi

Pappilan Leivintupa sijaitsee seurakunnan viraston kauniissa, rauhallisessa pihapiirissä. Tila on aikoinaan ollut asuinkäytössä. Nykyisen sisustuksensa se sai pari vuotta sitten. Leivintupaa voi varata kokouksia, erilaisia tapahtumia ja tapaamisia varten. Käytettävissä on myös tasainen, kaunis nurmialue ja pihapiiri.

Parkkitilaa on muutamalle autolle seurakunnan viraston pihassa. Kirkonkylän seurakuntatalon parkkialuetta voi myös käyttää ellei seurakuntatalossa ole tilaisuutta esim. muistotilaisuus.