musiikkitoimintaa

Musiikki

Laulattaako? Tulehan mukaan!

Musiikki on tärkeä osa seurakunnan elämää: Musiikki on lähes kaikessa toiminnassa mukana pienimmästä suurimpaan tilaisuuteen. Yhdessä laulaminen, soittaminen ja musiikin kuuntelu sanoittaa tunteita. Musiikki luo yhteisöllisyyttä ja auttaa hiljentymään. Olet lämpimästi tervetullut mukaan rikastuttamaan seurakunnan musiikkielämää niin kuoroihin kuin yksinlaululla tai soittamaan!

Kuorot

Ilonpisarat kokoontuu torstaisin klo 16 Aseman seurakuntakodissa (ei kesä-elokuussa).

Kirkkokuoro kokoontuu torstaisin klo 18 kirkonkylän seurakuntatalossa (ei kesä-elokuussa).

Lapsikuoro harjoittelee joka keskiviikko klo 15.30 - 16.30 kirkonkylän seurakuntatalossa. Klo 15 alkaen tarjolla välipalaa.

Tähkä -lauluryhmä harjoittelee erikseen ilmoitettuina perjantai-iltoina klo 18 kirkonkylän seurakuntatalossa.

Päivämääriin voi tulla muutoksia, käyhän tarkistamassa tilanne tapahtumakalenteristä tästä

tapahtumatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuoroja johtaa kanttori Anu Iivarinen.

Kirkkokuoro 100-vuotisjuhlassaan Hankasalmen kirkossa
Kirkkokuoro 100-vuotisjuhlassa 6.1.2018 Hankasalmen kirkossa

Kanttori

Viikkovapaat pääsääntöisesti ma ja ti