Aseman seurakuntakoti

Ratakatu 16, 41500 Hankasalmi as

Seurakuntakotiin mahtuu maksimissaan 70 henkeä ja 60 henkilöä pöytien ääreen istumaan. Halutessasi tilaisuuteen kahvi- ja/tai ruokatarjoilun voit olla yhteydessä seurakuntamme emäntiin, ottaa ulkopuolisen pitopalvelun tai tuoda tarjottavat itse. Käytössäsi on astiat 70 hengelle.

Tilavaraukset kirkkoherranvirastosta puh. 020 780 9860, sähkköpostilla hankasalmen.seurakunta@evl.fi tai käymällä virastossa osoitteessa Pappilantie 5. Avoinna ma-ke klo 9-12.

Aseman seurakuntakoti on vuonna 1972 valmistuneen kerrostalon alakerrassa Hankasalmen Aseman taajamassa. Tilat käsittävät seurakuntasalin ja kerhotilat.

Seurakuntakodissa järjestetään seurakunnan tilaisuuksia, messu yleensä joka toinen kuukausi, päiväkerhoja,  kerhoja ala-asteikäisille ja eläkeläisille. Kodikasta salia on mahdollista varata erilaisiin tapahtumiin, kokouksiin tai muistotilaisuutta varten.

Maksuttomalle parkkipaikalle mahtuu 20 autoa.

wc wc

to 21.3. klo 12.00

Keväiset kestit Aseman seurakuntakodilla

klo 12 Keväiset kestit Aseman seurakuntakodilla. Yhdessäoloa ja pientä ohjelmaa keittolounaan ja kahvittelun lomassa. Kaikki ovat tervetulleita!
to 25.4. klo 13.00

Soivat päiväkahvit Aseman seurakuntakodilla

klo 13 Soivat päiväkahvit Aseman seurakuntakodilla. Yhdessäoloa kahvittelun ja laulun merkeissä. Tervetuloa!
to 30.5. klo 13.00

Soivat päiväkahvit Aseman seurakuntakodilla