Elämä on arkea ja juhlaa

Ihmisen elämä on suurelta osalta arkea ja sen touhuja. Juhlat nousevat arjen keskeltä. Ne ovat elämän käänne- tai kohokohtia. Ne voivat olla ilon tai surun juhlia, mutta aina ne vaikuttavat jollakin tavalla elämäämme. Silloin on hyvä kiittää saadusta, katsoa taaksepäin ja pyytää siunausta tulevaan.

Seurakunnan työntekijät ovat arjessa tukena silloin, kun sitä tarvitaan. Haluamme auttaa myös erilaisten juhlien toteuttamisessa. Kun aiotte järjestää juhlat tai hautajaiset, kannattaa aivan ensimmäiseksi ottaa yhteyttä kirkkoherranvirastoon ja sopia ajankohdasta, juhlatilasta ja henkilövarauksista kuten papista, kanttorista tai tarjoilusta. Olemme sinua varten kulkemassa lyhyemmän tai pidemmän matkan rinnallasi!

Ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon

sähköposti: hankasalmen.seurakunta@evl.fi

avoinna ma-ke klo 9-12.

Palvelemme myös muina aikoina sopimuksen mukaan. Soita tai laita sähköpostia!

"Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa" (Room. 12:15)