Merkkipäivämuistamiset

Lapsityö muistaa lapsia 1-, 2-, 3-, 4- ja 5-vuotispäivänä onnittelukortilla. Neljävuotiaille järjestetään yhteiset syntymäpäiväjuhlat, joihin kutsutaan kirjeitse.

10 vuotta täyttäville varhaisnuorisotyö järjestää kymppisynttärit. Päivänsankareille lähetetään henkilökohtainen kutsu juhlaan.

70-, 75-, 80-, 85- ja 90-vuotta ja yli 90-vuotta täyttäviä seurakuntamme jäseniä kutsutaan ikäryhmittäin yhteiseen juhlaan.  Diakoniatyö lähestyy syntymäpäivän viettäjiä kirjeellä, jossa on tarkemmat tiedot juhlasta. Lisätietoja antaa diakonissa Heidi Antikainen puh. 040 844 2225 tai heidi.antikainen@evl.fi

Päivänsankari voi, niin halutessaan, pyytää pappia, diakoniatyöntekijää ja jotain muuta seurakunnan työntekijää onnittelukäynnille kotiinsa, laitokseen, sairaalaan tai vastaavaan paikaan, jossa asuu. Seurakuntaan voi olla yhteydessä myös läheinen ihminen esim. puoliso, lapsi tai vanhempi.

Aina on myös mahdollista pyytää seurakunnan työntekijöitä juhlistamaan syntymäpäiväjuhlaa, tuleepa vuosia täyteen minkä verran tahansa. Toivomme kuitenkin, että pyynnöt tulevat hyvissä ajoin.

Onneksi olkoon ja laulu kaikukoon! Kirkkaasti tiellesi paistakoon! Sulle nyt tahdomme toivoa paljon onnea! (Lasten virsi 159)

1-4-vuotiaiden synttärikortteja