kädet maailman kartan päällä

Lähetys- ja avustustyö

Tule mukaan lähetys- ja avustustyöhön!

Autamme lähimmäisiä lähellä ja kaukana. Omalla panoksellasi voit osallistua lähimmäisenrakkkauden ja Jeesuksen lähetyskäskyn toteuttamiseen "...Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni... (Matt. 28:18-20)".  Voit ryhtyä vaikkapa alkuvuodesta yhteisvastuukerääjäksi, osallistua lähetystyön kirpputorin toimintaan vapaaehtoisena työntekijänä tai ostosten tekijänä. Lähetys- ja avustustyöhön tarvitaan tukijoita ja tekijöitä!

Hankasalmen seurakunnalla on nimikkolähettejä ja nimikkokohteita maailmalla, joiden työtä tuemme taloudellisesti. Heidän kauttansa välittyy kristinuskon ilosanoma ja lähimmäisen rakkaus. Lähetystilaisuuksissa, lähettien vierailuilla kouluissa, päiväkodeissa, kerhoissa ja jumalanpalveluksissa saamme terveisiä ja tietoja heidän työstään ja millaista elämä on lähetyskohteissa sekä tietoa eri kulttuureista.

Seurakuntamme nimikkolähettejä

(Linkit kohteiden nimissä johtavat Facebook-sivuille, jonka voit ottaa seurantaan.)

* Mimosa Hedberg, Nepal, Suomen Lähetysseura

* Katri Niiranen-Kilasi, Tansania, Suomen Lähetysseura

* Heidi, Lähi-Idässä, Kansanlähetyksen kautta

* Anna Peltonen , Etelä- ja Kaakkois-Aasian sekä Kiinan työalue, Suomen Lähetysseura