käsillä muodostettu sydän

Tule mukaan!

Hankasalmen seurakunta tarjoaa monenlaista toimintaa kaikenikäisille! Erilaisia kerhoja ja ryhmiä kokoontuu joka viikko. Toivomme sinun löytävän täältä itsellesi sopivan tavan tulla mukaan seurakunnan toimintaan! Jos nykyisestä toiminnasta ei tunnu löytyvän sopivaa, niin olethan yhteydessä meihin. Jos sinulla on mielessä jotain uutta niin mielellämme kuulisimme siitä ja voimme yhdessä lähteä toteuttamaan sitä tai miettiä mitä uutta voisimme tehdä.

Erilaisista tapahtumista ja yksittäisistä tilaisuuksista löydät tietoa nettisivun yläpalkista "tapahtumat" ja etusivulta, paikallislehden kirkollisista ilmoituksista sekä seurakuntamme Facebook-sivulta. Voit myös soittaa meille, käydä kysymässä kirkkoherranvirastosta tai nykäistä työntekijäämme hihasta ja kysyä mitä on tarjolla tai millaista toimintaa toivoisit.

Tule siis mukaan - Älä jää yksin miettimään!

Huom! Koulujen lomaviikolla vko 42 ei järjestetä lasten-, nuorten- tai perhekerhoja, toiminta jatkuu normaalisti vko 43 eteenpäin.