Niemisjärven seurakuntakoti

Rajuojantie 45, 41490 Niemisjärvi

Saliin mahtuu 80 henkilöä ja pöytien viereen istumaan 60. Keittiö on pieni kotikeittiö. Kahvi- ja ruoka-astiat löytyy 60 hengelle. Halutessasi voit ottaa ulkopuolisen pitopalvelun tai tuoda tarjottavat itse.

Kaunis, nurmikkoinen piha-alue tarjoaa varsinkin kesällä erinomaisen mahdollisuuden vaikkapa yhteislaulutilaisuudelle tai kesäkirkolle. Pihassa on lapsille keinut, hiekkalaatikko ja kiipeilyteline.

Varaukset kirkkoherranvirastosta, puh. 020 780 9860, sähköpostilla hankasalmen.seurakunta@evl.fi tai käymällä virastossa osoitteessa Pappilantie 5, aukioloajat ma-ke klo 9-12.

Seurakuntakodin salissa järjestetään konsertteja ja erilaisia tilaisuuksia. Messu järjestetään yleensä joka toinen kuukausi. Kerhotiloissa toimii päiväkerhot ja ala-asteikäisten kerhot. Seurakuntakodissa kokoontuvat myös erilaiset ryhmät eläkeläisille esim. Ikääntyvien kerho.

Lounais-Hankasalmen seurakuntakotiyhdistys rakensi seurakuntakodin 1950 -luvun alussa osin talkootyönä yhteiseksi kokoontumispaikaksi. Muutama vuosi myöhemmin yhdistys lahjoitti rakennuksen seurakunnan omistukseen.

Salia voi varata esim. perhejuhlia ja konsertteja varten.

Pihassa olevalle parkkipaikalle mahtuu 20 autoa.

Pysäköinti Pysäköinti
wc wc