Nuoret

Nuorisotyön tarkoituksena on tukea nuorten ja heidän perheidensä parissa tapahtuvaa kristillistä kasvatusta. Tehtävänä on kannustaa nuorta siinä, että "olet tärkeä ja rakas juuri sellaisena kuin olet".

Nuorisotyö järjestää nuorille erilaisia tapahtumia, retkiä, isoskoulutusta ja muuta toimintaa. Yhteistyötä tehdään kunnan nuoristotyön ja erilaisten järjestöjen ja yhdistysten kanssa, esim. 4H-yhdistys.

Varhaisnuorisotyössä seurakunta haluaa olla lapsen ja perheen kasvun matkakumppanina läpi lapsuusvuosien. Varhaisnuorille pyritään järjestämään vaihtoehtoista, turvallista ja mielekästä toimintaa jo heti koulutien alkaessa ja tukea varhaisnuorta hänen henkilökohtaisessa elämässään, kasvussaan ja kriiseissään sekä olla oman arvopohjan rakentamisessa tukena.

Varhaisnuorisotyö järjestää kerhoja, leirejä, retkiä, Kymppi -synttärit kuluvana vuonna 10 täyttäville lapsille ja mahdollisuuksien mukaan myös muuta toimintaa yhdessä kunnan ja erilaisten järjestöjen ja yhdistysten kanssa.

Suvi-Orvokki Kunnasto

Seurakuntapastori

Viikkovapaat pääsääntöisesti ma ja ti