Kirkonkylän seurakuntatalo

Kirkonkylän seurakuntatalo edestä kuvattuna aamuauringossa

Pappilantie 4, 41520 Hankasalmi

Saliin mahtuu maksimissaan 245 istumapaikkaa ilman pöytiä. Pöytien ääreen mahtuu 120 henkeä. Isosta salista on mahdollista erottaa pienempi tila, ns. kahvio, johon mahtuu 30 henkeä pöytien viereen. 12 -hengen nuoristotilaa on myös mahdollista varata kokouksiin ja neuvotteluihin.

Käytettävissä on valkokangas, videotykki ja fläppitaulu. Talossa on äänentoisto käytettävissä. Salissa on flyygeli. Rakennuksessa on wc-tilat ja myös inva-wc. Pyörätuolilla voi liikkua esteettömästi. Pihassa on keinut ja hiekkalaatikko. Parkkialueelle mahtuu n. 70 autoa.

Jos tarvitset varaamaasi tilaisuuteen kahvi- ja/tai ruokatarjoilua, niin voit sopia sen seurakunnan emäntien tai  muun pitopalvelun kanssa.

Seurakunnan pitopalvelussa kesätauko 31.8.2022 asti

Varaukset kirkkoherranvirastosta puh. 020 780 9860, sähköposti hankasalmen.seurakunta@evl.fi tai käymällä kirkkoherranvirastossa osoitteessa Pappilantie 5. Aukioloajat ma-ke klo 9-12.

Seurakuntasalin sekä keittiö-, päiväkerho- ja nuorisotilat sisältävä kirkonkylän seurakuntatalo saneerattiin täydellisesti vuonna 2001. Saneeraussuunnittelijana oli arkkitehtitoimisto Jääskeläinen. Talo sijaitsee aivan kirkonkylän taajamassa Kuuhankaveden rannalla. Seurakuntatalon julkisivua koristavat vanhan kirkon kellot.

Seurakuntataloa voi varata mm. muistotilaisuutta, syntymäpäiviä, kastejuhlaa, kokousta tai konserttia varten. Talossa järjestetään paljon seurakunnan tilaisuuksia ja talviaikaan kirkon ollessa suljettu pääjumalanpalvelukset ovat täällä.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
wc wc

ke 20.3. klo 14.30

PUUHAMUSIIKKIKERHO

Mitä mukavaa voisi tehdä koulupäivän jälkeen? Puuhamusiikkikerho on koululaisen oma kerho.

Kerhossa on mahdollisuus leikkiä, pelata, askarrella, laulaa ja liikkua. Joka kerhokerta kokoonnutaan myös yhdessä pieneen hartaushetkeen. Kerholaisille on tarjolla välipala. Toiminta on maksutonta.
to 21.3. klo 17.00

Kirkkokuoron harjoitus