Työpaikkailmoitus, toimistonhoitaja

Hankasalmen kirkkoherranvirasto
Toimistonhoitajan tehtäviin kuuluu asiakaspalvelun (mm. toimitus- ja tilavaraukset) lisäksi myös tiedotuksen, viestinnän ja markkinoinnin tehtäviä, kirkkoherraa ja talouspäällikköä avustavia sekä erinäisiä seurakunnan asiakirjahallintoon ja jäsenrekisteriin liittyviä tehtäviä. Asiakaspalveluaikojen ulkopuolinen työajan sijoittelu on joustavasti sovittavissa.
Virkaan valittavalla tulee olla soveltuva alempi korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava opistotason (esim. merkonomi) tutkinto. Kokemus muun muassa seuraavista seurakuntien tietojärjestelmistä on eduksi (Kirjuri, Kipa, Katrina, Lukkari). Normaalien toimisto-ohjelmien hallinta on välttämättömyys.
Arvioimme hakijoiden soveltuvuutta tehtävään kokonaisuutena ja painotamme erityisesti kokemusta vastaavissa tehtävissä seurakunnan palveluksessa.
Palkkauksen osalta virka on sijoitettu KirVESTES vaativuusryhmään 501 (peruspalkka 2347,99€, josta 80% 1878,39€) sekä mahdollinen kokemuslisä.
Virkaan valitun tulee olla konfirmoitu evankelis- luterilaisen seurakunnan jäsen. Virka täytetään 9.1.2023 alkaen. Virassa on 6 kuukauden koeaika. Ennen viran vastaanottamista tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveyden tilasta.
Hakemukset tulee toimittaa pe 21.10.2022 klo 15 mennessä osoitteeseen: [email protected] tai postitse Hankasalmen seurakunta, Pappilantie 5, 41520 Hankasalmi.
Mahdolliset työhaastattelut järjestetään 26.10.2022 klo 16 alkaen.
Lisätietoja antavat:
vt. kirkkoherra Hanna Laakso, 040 844 2221 tai [email protected]
talouspäällikkö Tiina Pitkänen, 040 844 2228 tai [email protected]
6.10.2022 09.28